Klubi Studentor "Shkenca Kompjuterike dhe Informatikë" realizoi me sukses workshop-in me temë: "Hapat e Parë të Krijimit të një Lojë me Ndihmën e Inteligjencës Artificiale"
Më 27 Janar, Klubi Studentor "Shkenca Kompjuterike dhe Informatikë" organizoi një workshop ndërveprues me temë: "Hapat e Parë të Krijimit të një Lojë me Ndihmën e Inteligjencës Artificiale", duke ofruar një platformë për eksplorimin e metodologjive dhe teknologjive novatore në zhvillimin e lojërave kompjuterike.
Pjesëmarrësit ndoqën një udhëtim të strukturuar që përfshinte të gjitha fazat e procesit krijues, duke filluar nga konceptualizimi i ideve dhe dizajnimi vizual, deri te integrimi i komponentëve të avancuar, si algoritmet e inteligjencës artificiale, për të ndërtuar përvoja ndërvepruese për përdoruesit.
Si pjesë e workshop-it, u prezantua loja “Misioni 25: Drita e Fundit”, një histori epike që kombinon eksplorimin hapësinor me vendimmarrjen strategjike, ku lojtarët drejtojnë një astronaut në një mision për shpëtimin dhe rikthimin e tij në Tokë. Loja është ndërtuar duke përdorur gjuhën e skriptimit Bash dhe sistemin operativ Linux, duke demonstruar kompetencën teknike dhe krijimtarinë e studentëve.
Krijuesit e lojës, Kristjan Kullolli, Arjela Kolneku dhe Alketa Hoxha, treguan një kombinim të shquar të aftësive teknike dhe aftësive tregimtare, duke ndërtuar një produkt që pasqyron potencialin e metodave bashkëkohore të zhvillimit të lojërave.
Ky aktivitet është dëshmi e angazhimit të klubit për të nxitur një kulturë të eksperimentimit dhe zbatimit praktik të koncepteve komplekse të shkencave kompjuterike.
Një falënderim i veçantë shkon për të gjithë pjesëmarrësit, të cilët kontribuan me pyetje dhe diskutime të thelluara, duke e bërë këtë workshop një hap të rëndësishëm drejt avancimit të njohurive dhe aplikimeve praktike në fushën e inteligjencës artificiale dhe zhvillimit të lojërave.