Të nderuar anëtarë të stafit akademik, prindër e miq të pranishëm.
Të dashur studentë.
Më lejoni që, në emër të bordit këshillimor, të shpreh kënaqësinë dhe urimin tim të përzemërt me rastin e kësaj ngjarje të veçantë të jetës studentore - diplomimit tuaj në universitetin "Barleti". Edhe pse i krijuar afro 7 vjet më parë, ky universitet nisi rrugën e tij, sa të vështirë po aq të bukur, si një institucion serioz i arsimit të lartë. Me kalimin e viteve, elementë të dallueshëm të tij u bënë cilësia, profesionalizmi, disiplina ligjore e korrektësia mësimore-shkencore në misionin dhe drejtimin e tij, në përgatitjen e plane-programeve (kurrikulave), për freskinë e larminë e tyre në pasqyrim të ndryshimeve kombëtare, rajonale e ndërkombëtare, si në zhvillimin e procesit mësimor, ashtu dhe veprimtarinë modeste kërkimore apo kontaktet e ndërveprimin me jashtë.
Edhe pse rritja ishte e shpejtë dhe e gjithanshme në aspektin sasior e cilësor, nuk mund të mos veçohen disa hapa të rëndësishëm të historisë së këtij universiteti që lidhen edhe me vendimmarrje shtetërore. Kështu, në datë 12.08.2005, Këshilli i Ministrave me vendimin nr. 571 dha lejen për hapjen e shkollës së lartë universitare "Barleti", me dy fakultete dhe pesë degë (fakulteti i gjuhëve të huaja me degët: gjuhë angleze, gjuhë gjermane dhe gjuhë frënge dhe fakulteti i matematikës së zbatuar me degët: matematikë - administrim dhe matematikë - financë).
Një vit më vonë, në datë 12.04.2006, me vendimin me nr. 2365, Ministria e Arsimit dhe Shkencës miratoi hapjen pranë Universitetit "Barleti" edhe të dy fakulteteve të reja me gjashtë degë: fakultetit të ekonomisë dhe biznesit (me degët: menaxhim-biznes dhe financë-kontabilitet) dhe fakultetit të shkencave humane (me degët: drejtësi, shkenca politike, sociologji e psikologji). Ndërsa, me vendimin nr. 96, dt. 27.01.2009, Këshilli i Ministrave miratoi hapjen e programeve të studimit master në 11 drejtime (marketing & menaxhim operacionesh, shërbime bankare dhe financiare, pasuri të patundshme dhe
sigurime, financë-kontabilitet, lidership dhe menaxhim burimesh njerëzore, administrim publik, lidership, e drejta publike, e drejta e biznesit, komunikim publik dhe gazetari ekonomike). E kështu me radhë...Dhe, sot, dëshmia e seriozitetit dhe progresit ndeshet kudo në këtë universitet.
Madje, secili nga ju gjatë periudhës së shkollimit e ka ndjerë rritjen dhe shtrirjen, në stafin pedagogjik, në infrastrukturën mësimore, në kushte e teknologji, në futjen e programeve të reja më të avancuara, të angazhimit të një morie pedagogësh të rinj të talentuar, etj. Dhe, mbi të gjitha, për të realizuar një standard shkollimi të ushqyer me parimet themelore të barazisë e lirisë. Kjo edhe për arsyen e thellë që: "Edukimi e bën të kollajshëm drejtimin e njerëzve, por të vështirë udhëheqjen e tyre, më të lehtë qeverisjen, por të pamundshme skllavërimin e tyre"..(Lordi Broughman).
Gjithashtu, edhe pse duket si "tepër pragmatik", pohimi i Aristotelit i mbi 2 mijë vjetëve më parë që: "rrënjët e edukimit janë të hidhura, por frytet janë të ëmbla", ai mbetet po aq aktual dhe sot. Sepse, në thelb, pavarësisht mundimeve e vështirësive, energjive të shpenzuara rezultati është një kthim pagesë, një shlyerje, një "pay back" i tyre. Madje, në fakt, një investim në shkollim, edukim e njohje, në një mënyrë apo tjetrën, sintetizon "normën" më të lartë të interesit individual, familjar e shoqëror.
Për më tepër, në realizimin e diplomimit tuaj, të dashur studentë, të gjithë ndjehen mirë, pra jo vetëm ju, por dhe prindërit, familja e miqtë tuaj janë të gëzuar, pse jo dhe krenarë për suksesin e arritur. Mbi të gjitha, as nuk mund të imagjinohet ndjenja e lehtësimit që ata ndjenjë sot, përfshirë dhe rolin e kontributin e tyre, të dhënë gjatë të gjithë periudhës së shkollimit. Arritja e juaj, investimi i juaj për të ardhmen, puna dhe përpjekjet tuaja konkrete, nuk mund të veçohen, pra, nga mbështetja dhe dashuria e prindërve, e vetë familjes, por dhe profesionalizmi e dedikimi i stafit akademik të universitetit. Veçse më lejoni sot të shpalos një lutje time si pedagog e edukator: bëhuni të ndërgjegjshëm se "diplomimi në vetvete nuk është fundi, por vetëm fillimi" i procesit të formësimit (Orrin Hatch). Madje, në një kuptim akoma më të thellë, nuk duhet harruar se "ai që diplomohet sot dhe ndërpret të mësuarit, të nxënit nesër, pas një dite do të rezultojë i pashkolluar, i paformuar" (Newton D. Baker), sepse i
tillë, i shpejtë dhe i vazhduar, është procesi i transmetimit të dijeve, apo i të nxënit në tërësi...Së fundi, të dashur studentë e miq të pranishëm, e kam vështirë të "rezistojë" pa prekur dhe një ide të mbushur me mendim e humanizëm të të madhit Ajnshtajn. Porosia e tij, duke e perifrazuar atë,
është se cilido prej jush, para se të përpiqet të bëhet një njeri i suksesshëm, duhet të synojë të bëhet një njeri me vlera. Pra, një ideal i tillë gati-gati i shenjtë duhet të jetë qëllim i çdo individi, gjenerate,shoqërie.
Ai është transmetuar dhe vlen të transmetohet me të njëjtën fuqi e shpresë në gjeneratat e ardhshme. Aq më tepër, që ky ideal duhet të jetë pjesë inherente e frymëzimit të studentëve, ndërgjegjësimi real i çdo
mësuesi e pedagogu, patosi i çdo intelektuali të vërtetë; një përbërëse shumë e rëndësishme e botës së edukimit, e progresit teknik e shkencor, pjesa e domosdoshme e universit tonë të përbashkët. Ky ideal human, i temperuar në çdo mjedis, vlen të bëhet dhe inspirimi i juaj. Madje, do të ishte mirë që të gjithë të ishim besnikë ndaj tij, pavarësisht vështirësive e lehtësirave, ngritjeve e uljeve tona jetësore. Dhe, të mos harrojmë, se ngushtësisht i lidhur me të është dhe implementimi i dizajnit ekologjik - harmonia midis njeriut e mjedisit, jo vetëm i gjeneratës së sotme, por dhe i gjeneratave të ardhshme, i mbijetesës së tyre. Në këtë kuptim, duke lëvizur nëpër këtë shteg të ndërthurur të proceseve natyrore e vlerave humane, duke çuar përpara e fuqizuar, krahas profesionalizmit, idealin e lirisë dhe të
drejtave të njeriut, ju mund të ndërtoni jetën tuaj, të përmirësoni të ardhmen e familjeve tuaja, duke qenë dhe pjesë e kontributit për komunitetin, vendin e qytetarët. Ky duhet të jetë dhe drejtimi i duhur në shfrytëzimin efektiv dhe të gjithanshëm të njohurive e aftësive tuaja pas diplomimit! Kjo është dhe dëshira e stafit akademik, e vetë universitetit.
Shpresoj dhe uroj nga zemra që ajo të jetë dhe e juaja!...
Urime dhe njëherë, mbarësi dhe suksese të reja!
Faleminderit!